söndag 22 juli 2012

Tavlan!

Hej hej!
Nu kommer dom utlovade bilderna på tavlan.
Min älskade man var så snäll och tog lite bilder till mig :)
Jag har oxå fått hem väggorden som ska sitta på samma vägg som 
tavlan så det kommer bilder när den väggen är klar, 
men nu till tavlan.

 Tavlan i helbild


 Här har jag använt mig av en schablon med kugghjul som 
jag lagt ett lager med texture paste över
sen färgade jag först in med distress ink och fortsatte 
men den bruna acryl färgen jag har på resten av tavlan


 Liten mer kladd med texture past  och färg


 Har också lagt gasbinda uppe på 
vänstra sidan som jag sedan har embossat guld på .


Ordet perfect  är egentligen ett vägg ord som jag hittade 
i butiken Chilli och  tyckte skulle passa
Acrylfärgerna jag har använt har metallic i sig så det kanske är lite svår att se 
på vissa bilder.
Jag blev väldigt nöjd med den och jag är sugen på att göra en till:)
Har ett mönster i huvudet i färgerna röd/ svart/ guld ... 
vi får väl se vad det blir /om det blir :)

Natti natti på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar