torsdag 12 juli 2012

Paket till Oliver.


Hej Hej!
Vilket super tråkigt väder vi har här.
Det bara regnar & regnar.
jag orkar nästan inte ta tag i något här hemma .
Det blir lite småplockande när prinsen  sover 
om inte Alicia behöver aktiveras.
I går var det uppehållsväder på dagen så
jag och barnen gick till affären och handlade lite
sen hämtade jag ut ett efterlängtat paket
 som jag ropat in till prinsen på tradera.

Till Alicia har jag hela tiden haft förmånen
att få låna kläder efter min underbara guddotter
Felicia som är precis ett år äldre än Alicia.
Jag köpte ju därför inte så mycket nytt
 till henne i dom minsta storlekarna 
eftersom dom växer ur det så fort, och det jag väl köpte var 
oftast i tjejfärger så där har inte varit så mycket till 
Oliver att ärva.
Så detta paketet ropade jag in till honom
och alla kläderna är fortfarande jättefina.
Jag fick alla dessa kläder för endast.
Hör och häpna... 400 kr


.




Där var verkligen blandat utav allt man behöver,
så nu klarar vi oss fram till nästa storlek:)

Vi fick inte taget några bilder på min tavla i går som jag hoppades
för Mathias Rensade och dammsuga ur gamla V70:n .
Ska försöka få det gjort i kväll så ni får se :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar