måndag 2 juli 2012

Hmm......

Jag måste bara skriva av mig lite!!!!
Jag är så tacksam för att vissa människor finns i mitt liv och mina barns liv,och mindre imponerad av vissa människor.
Trist att vissa gör så tydlig skillnad på olika barn.
Mor och farföräldrar som gör skillnad på Barnbarn och släkt mm.
Mina barn kommet nog snabbt lära sig vem som verkligen bryr dig och vem som vändar kappan efter vinden. Jag tror lite på karma.... Att elaka människor som utnyttjar andra för egen vinnings skull får vad dom förtjänar.
Jag och mina barn går inte miste utan det är dom som går miste om två underbara barn<3<3<3<3


Lite av mina tankar bara
Kram

2 kommentarer:

  1. Ja du Linda...man undrar ibland hur folk är funtade.Har levt med detta i 20 år och inte ens en bilolycka kunde ändra på det....tvärtom. Tips! Bry dig inte om dom som klyddar...som du säger...deras loss.Kram

    SvaraRadera
  2. finns många sådana gumman och det vet du! man får sortera lite så man behåller de bra! kram

    SvaraRadera