torsdag 19 juli 2012

Foto pyssel

Hej hej!
Här försöker ni aktivera oss lite på semestern,
både för stora och små.
Det var Ikea i förgår och sjöfartsmuseét i går och titta på fiskar i akvariet.
I dag så är det regnigt och tråkigt så vi passa på och tvättar lite 
och jag  hoppas att min förbannade förkylning kan ge med sig lite .
Jag har pysslat lite i annorlunda form (iaf för mig).
Jag har gjort ett collage på lite bilder på 
hela vår familj.
Mathias & Jag och våra barn och Mahias äldsta dotter.
Jag har använt mig av Picasa som är super enkelt och för 
att vara första gången så är jag jättenöjd.  


Kram på er i sommar regnet

3 kommentarer:

  1. Jätte fint Gumman :-) Du kan ladda hem Photoscape med , det är oxå roligt.

    Krya på dig kramar

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt och vilken fin familj du har:)

    SvaraRadera
  3. Tack snälla mia...Dom é underbara:)

    SvaraRadera