fredag 1 april 2011

Vilken Fredag!!

Vilken fredag detta har varit, det var upp tidigt i dag för att vara hos tandläkare redan kl:7
Klumpen som funnits i magen la sig lite efter en stund på mottagningen, det verkade vara en jättebra tandläkare och tandsköterskan var super trevlig och väldigt mån om mig.
Jag kommer att få gå ditt många gånger till, men det är ju ett
ont måste om jag ska få rätt på mina tänder.
Ja jag var hemma lite över 8 och Mathias och Alicia hade precis kommit upp,
så resten av dagen har varit späckad av pekböcker,läsning, rita och
Mora träsk:)
Mathias var hemma vid 5 och hade sin älsta dotter med sig som
ska vara här i helgen...
Mat och bad sen sängen vid 8 och hon har nyss somnat efter
2½ timme av strul.
Nu sitter jag och tittar tv och önskar att helgen är över.
ja vad gör man......

jag ska ha några dagar till av vila för att se om min långrandiga förkylning
kan försvinna hel men jag ska köra på måndag oavsätt,
ska försöka träna bort den.
Jag tänkte köra mitt första crossfit pass och jag är så taggad,
men jag har vissa aningar om att jag kommer att ha spyan i halsen eller till och med spy
haha jag har ju inte tränat sen innan jul så man är ju inte i form precis.
Här é passet jag ska köra.

Jogga 1 km
köra 3 varv av
20 sit-ups
20 Rygglyft
10 armhävningar
sen avsluta med 1km joggning.

Jag får se hur det går men nu jäklar ska jag komma i form,
har blivit så inspirerad när jag varit inne
på denna tjejens sida


hon är helt jävla fantastiskt tycker jag
kolla denna artikeln om henne


Kan man bli annat än inspirerad:)

ja Anna skulle du hamna här inne så ska du veta du är min nya idol;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar