måndag 4 april 2011

Jag gjorde det..

Ja i dag var det dax att ta tag i träningen men shit vad det var jobbigt.
Ja dagen pass:
1 km joggning
60 rygglyft
60 sit-ups
30 armhävningar
och avslutade sen med ytterligare
1 km joggning.


Jag kan säga att jag är rätt mör i kroppen nu
men ändå glad och nöjd att jag gjort det
(vilket jag nog inte är i morgon när träningsvärken kommer)
Jag klarade mig från att spy iaf :)
men ingen träning i morgon utan kommer köra onsdag kväll
får se vad jag väljer att göra för pass då.
Jag skulle nog behövt en PT eller någon att träna med
eftersom jag inte tränat något crossfit innan så
blir man osäker på om man gör vissa övningar rätt+
att ha någon som peppar en lite så man tar i det där lilla extra.
men som det ser ut nu så har vi inte riktigt råd till en Pt även om jag skulle vilja
men kanske senare.
jag fixa det i dag får se hur det går på onsdag:)
Kram

2 kommentarer:

  1. Du är duktig syrran <3

    SvaraRadera
  2. Tack syrran:)
    Du kan oxå om du villoch verkligen ger dig f*n på det;)

    SvaraRadera