onsdag 6 april 2011

Träningsvärk!

Hej på er!!
ja i dag känner jag varenda muskel jag tränade i måndags.
Träningsvärken är ju mer kännbar eftersom jag bär
Alicia när vi ska ner för trappan här hemma.
Jag skulle egentligen tränat i dag efter jag har varit hos Ulrika
men jag kommer att ta det i morgon i stället så
får mina spagetti armar vila en dag till (Haha)
sen blir det ett MRL pass på lördag.(om där finns plats kvar)
jag har börjat göra lite förändringar i maten oxå.
Jag skippar nästan alla kolhydrater sen försöker jag äta
ungefär var 3é timme fast små portioneroch nyttigt.
Ska väl säga att dom förändringarna är bara för mig
Alicia får som vanligt och Mathias har grönsaksfobi
så jag kör själv:)
ska försöka få klart teljuskortet
mamma beställt i kväll :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar