måndag 28 mars 2011

Typiskt.

Jag i dag är jag inte i min bästa form.
hade känningar av en tand som jag har haft tillfälligt lagad väldigt länge
jag har tandläkarskräck och gick hos en underbar tandläkare i många år
men så klart gick han i pension för ett antal år sen:(

jag hittade en tandläkare som jag tyckte verkade bra och trevlig
men blev såååå lurad.
dom tänderna som han gjorde något vid har jag bara fått problem med
nu efteråt,har till och med fått dra ut 2.
Fick gå till en akut tandläkare efter.
Det är en av dom tänderna som han "lagade"
som jag har problem med nu:(

kände mig modig nog att ringa i dag för att slippa åka till akuten
när jag får riktig tandvärk.
Men så klart med min tur så verkar mottagningen ha stängt
mycket tidigare än dom gör reklam för.
så himla typiskt...
Ja jag får försöka arbeta upp modet i morgon oxå
så jag får ringa då i stället

Jag hoppas bara att all motgångar kan bli lite mindre ett litet tag så
man hinner hämta andan i mellan.
Visserligen så har det väl gjort mig till en mycket starkare person än jag var
när jag var yngre,men någon gång så känner man bara "give me a break"

Ja då har jag fått klaga lite oxå i dag, detta har varit en sån dag när man vill stanna i sängen i stället.

Kram till alla er fina läsare






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar