tisdag 22 mars 2011

Tårta!!




Hej på er!!
Våren har kommit till Göteborg:)
Känns sååå skönt, nu vill jag bara bli frisk oxå.
Jag har inte visat mitt första försök på en
sugerpaste tårta som jag gjorde till sambons födelsedags firande.
Jag kan säga att precis när jag var klar så var jag grymt missnöjd och
besviken på mig själv men ni så här i efterhand så
tycker jag nog att den blev ok med tanke på att jag inte riktigt
hade rätt verktyg och underlag att arbeta med.




Den blev kanske inte superbra visuellt men smak mässigt så
var den supergod.
Jag hade bananfluff och dumlefluff i
sen spacklade jag tårtan med smörkräm med smak av banan.
Kaloribomb kan man säga men man måste få unna sig i bland.
Det blir ett nytt försök på en ny tårta
i Augusti när dottern fyller 2 år:)
Tack för du tittade in i dag
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar