söndag 27 mars 2011

Söt pingvin!


Hej på er!!!
helgen har varit rätt lugn.
Vi har ätit gott och haft familjemys
så gott som hela helgen
om man bortser från några timmar i lördags som jag var i
min vän Ulrikas Nyöppnade butik som heter Pysslahemma.
så roligt att se hur den fysiska butiken sakta tar form.
Butiken har inte något jättesortiment än men
det inväntas varor från olika leverantörer och
vilken nyöppnad butik har råd att ha alla pysselvaror
på lager när man är nyöppnad.
Det kommer efterhand:)
hon har haft en mindre Webbbutik innan men nu
oxå fysisk butik.
Gå in och kika vad hon har,och jag lovar er att sortimentet kommer att bli
större efterhand då det även kommer att finnas
en del hem inredningsprylar.


Men nu till mitt kort som jag ska visa
som av en händelse råkar vara ett julkort.
Stämpelgården ska ju stänga och jag
fick handlat lite:)
stämpelen kommer från
wipper snapper designs
och visst är han söt


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar