måndag 7 mars 2011

Nu vill jag ha vår!!!!!

Ja nu är jag så jag jäkla trött på detta kalla väder .
Jag vill bli frisk och börja träna och
kunna vara ute och leka och ha roligt med alicia.
Jag är så sugen på att sitta och pyssla och göra kort men jag har inte
orken att börja , så struntar jag i det:(
Jag hoppas att våren kommer snart så man kan få tillbax lite energi
och göra en himla massa kort.

Jag ska ju säga att kort har jag visserligen ingen bristvara på hahaha
även om suget att pyssla finns hela tiden
jag har en hel papperskasse med kort som jag behöver göra mig av med :)
Jag brukar ju ta med till Skåne när jag åker ner och hälsar på släkten
men nu har jag ju inte varit nere sen jul så jag har hunnit samla på mig massor igen.

Ja skulle du vara intresserad av att köpa något av korten i
min blogg så skicka ett mail så ser vi om jag har
det kvar eller kanske kan jag göra ett liknande till dig:)
snart dax att ta ett varmt bad och njuta
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar