torsdag 3 januari 2013

Tillbaka till det vanliga igen

Hej hej!!
Nu är jul och nyår över och vi har börjat det nya året.
Vi inviger året med att Lillprnsen antagligen har ont i halsen,
och har blivit smittad med halsfluss.
Han vägrar äta mat men dricker lite motvilligt välling
sån tur är.
Annars rullar livet på som vanligt från och med nästa vecka .
Veckorna fulla med besök till HAB,Bvc mm.
Jag skulle behöva klona mig så jag 
ibland kunde vara på två ställen samtidigt. 
Livet är riktigt jäkla jobbigt i bland, men jag ska inte klaga för där är säkert
någon som det är mer synd om och behöver mer sympati.

 jag sliter håret med en trottsig 3½
och prinsen som försöker kurera sig och sova ...
Känner mig just nu som världen sämsta  mamma
fast det är jag säkert redan i en dels ögon så
skit samma.

Kram på er och hoppas er dag är bättre än min.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar