söndag 13 januari 2013

Söndag i studion!


Hej alla Finingar!
I dag har vi haft en heldag med Familjen i studion.
Mathias och tjejerna var förra helgen när Linnéa 
var här men då blev ju Oliver sjuk och så fick jag stanna hemma med honom
men men Mathias fick iaf  några fina kort på Systrarna den helgen.
Denna helgen var Oliver frisk så vi passade på att fördriva en Söndag på ett mycket trevligt sätt.
Jag har gjort en del fotosessioner som amatörmodell innan jag flytta till göteborg och
hade bara gjort en med Mathias precis när jag blev gravid med Alicia så det var ett
tag sen jag stor framför kameran, men Shit va roligt det är.
Vi fick några riktigt fina bilder på barnen och till och med några 
på mig som såg okej ut trotts lite överflödiga kilo så snart är borta.

 Jag med mina fina barn

Mina Fina barn

Vår egen lilla prins

Min egen Fantastiska Sambo och grymt 
duktiga fotografen.

Sist har vi ett kort på "lilla" mig .

Barnen var fantastiskt duktiga och
Alicia gick med på mutor från pappa  i form av godis några gånger hihi.

Kram på er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar