måndag 31 december 2012

Sista för i år...

Hej alla finingar!
Ja det börjar närma sig det nya året 2013
med stormsteg.
.Detta åter har bara susat förbi och jag har pysslat massor och blivit 
stolt tvåbarns mamma i år.
Tänkte jag skulle visa ett av mina julkort jag har gjort
i år och detta är precis som dom andra jag gjort med Maja Design papper.
Bara älskar dom.....


Har fler julkort på lager men detta blir sista för i år,
för i morgon blir det inget bloggande för då ska det 
mysas med Familjen och kollas på fyrverkeri 
och tilllagas och ätas tre rättersmiddag.
Det lös i Linnéas ögon i dag när jag berätta 
vad vi skulle äta i morgon så säger hon
"ska vi äta som dom gör på halv åtta hos mig?
tre olika?"
Ett av hennes favoritprogram att titta på
innan hon ska sova hihi .

God natt på er 
och Önskar er alla ett riktigt gott nytt år!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar