torsdag 27 december 2012

Kaos i tjejernas rum


Hallo!
Ja jag sitter och räknar och planerar för fullt.
Jag ville göra iordning Tjejernas rum redan när jag var gravid med Oliver men då var 
vår hyresvärd precis på väg att sälja så det  var inte rätt läge.
Vi har frågar vår nya värd  men det var inte ens att diskutera förr än efter 
årsskiftet.... det skulle se bra ut i böckerna så dom gjorde inga inköp 
på resten av året. så nu sitter jag och hoppas  för fullt. hihi
Deras rum är Kaos artat nu ... inga grejer passar in och
det ser rent ut sagt för jäkligt ut.


Alicia var flitig med att pilla tapetskarvar 
som var dåligt klistrade när hon låg i spjälsäng

så funderingar är om man ska tapetsera om hela rummet eller
om jag kanske ska måla?
hade ju varit snyggt med fondväg oxå
hmmm...  och färg??så svårt.
Jag vet iaf vilka möbler
som behövs inhandlas
till våra pyssliga tjejers rum.
Ja nu får vi hålla tummarna för att hyresvärden står för 
renoveringen och förhoppningsvis jobbet oxå.
Ja betalar dom materialet så blir vi glada
så kan vi göra jobbet... bara man får i ordning.

Kram på er .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar