fredag 17 augusti 2012

TRÖTT.....

Hej!

Ja då är dop och kalas över och till och med semestern är slut och jag är sååå trött
Sista veckan var att förbereda inför dopet/kalaset och fixa allt runt det.
Jag tänkte visa lite bilder från det senare.
jag blev väldigt nöjd med båda tårtorna.
Jag har kommit på att jag gillar pyssel i många olika former, som bak och laga mat
fixa tårtor, och mitt papperspyssel och mycket mer så det blir nog väldigt blandat pyssel framöver
eftersom jag inte riktigt haft tiden att sitta ner vid pysselbordet och göra kort.

Nu är man tillbaka till vardagen.
Alicia har ju börjat förskolan igen på stora barnens avdelning och det
går jättebra.Fröknarna på den avdelningen verkar lite vettigare än på hennes gamla.
Alla är nog inte förskole lärar material tyvärr men men  nu slipper vi dom iaf:)
Prinsen växer och frodas och han vänder sig redan från rygg till mage.
Bvc tycker han är jätteduktig och jag som hans mamma är ju inte sen med att hålla med ;)
Vi hade en liten svacka med viktnergång för ett litet tag sen men vi jobba oss snabbt tillbaka så
Han började gå upp i vikt igen:)

sist men inte minst en bild från dopet på hela familjen
som min syster har fotat.
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Jättefint foto ! och tack för ett vackert dop och ett jättetrevligt kalas därefter ! Farmor Helena :)

    SvaraRadera