måndag 20 augusti 2012

Lite bilder från dopet

Hej!
Här kommer några bilder från dopet.
Ni måste ju bara hålla med om att min stil på leggings
kommer slå igenom som en  ny trend.
Vilken miss!!! jaja dopet blev bra iaf:)
Alicia och Linnea hjälpte till att hälla upp vatten

Vi alla ler här för att Oliver sover sig igenom sitt dop,
han ryckte bara till första gången han fick vatten
på huvudet sen fortsatte han sova. 

 Hela familjen
Jag och sonen och min Allra bästa vän och min sons gudmor Annica

 Olivers doptårta
Jag hade Päronmousse och vit chokladmousse i den
spacklad med smörkräm och locket och namnet av sugerpast.
nallen av marzipan och blommorna  kristyr

Tjejernas prinsesstårta 
Hallonmousse i två lager på denna blev det.
färdigköpt oblat med tryck.
Jag fick dekorera denna på plats för oblaten inte skulle förstöras.
Tyvärr blev grädden lite för löst vispad så det blev svårt att spritsa ut det snyggt.
men tjejerna blev jättenöjda och glada iaf .

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar