onsdag 29 augusti 2012

Att bara vara...

Hej!

Onsdag och prinsessan är på förskolan... Känns rätt skönt att hon får komma i väg lite
och jag får ha lite tid utan henne, så man inte sliter sitt hår.
Hon är inne i trotts nu så dom dagarna hon inte är på förskolan  vill man ibland bara gå och gömma sig och komma ut om ett år eller så.... hihihi.
i dag är iaf en av dom få dagarna det är tom i kalendern på dagens datum, och jag ska bara vara i dag,  mysa med min älskade lilla prins och kanske pyssla lite.

Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att jag har fått TVÅ så underbara barn,
resan hit har varit som en berg och dalbana  och  jag har mått fruktansvärt dåligt i ettaper
och inneboende hos mina föräldrar i vuxen ålder(vilket jag INTE rekommenderar om man är en självständig individ) pga separationen från mitt ex, som i sin tur ledde till något gott att jag träffade min underbara blivande make och flyttade hit upp till Göteborg.

Jag verkligen älskar mina barn och min Sambo av hela mitt hjärta och
dom är min familj som gör mig hel... 
Trotts all skit jag får ta från vissa och allt trist som varit för att komma hit
så ångrar jag inget, för det har gjort mig starkare och till den jag är i dag. 

Några bilder på mina finaste  



Nä nu ska jag sätta mig vid pysselbordet en stund.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar