måndag 25 juni 2012

Update & kläd inköp

God morgon !


Här har vi varit uppe några timmar eftersom Alicia var extra morgonpigg i dag
vilket inte kändes så roligt  i morse då vi kom i säng vid halv 2 i natt:(
men men sånt är livet.
Tänkte ge en liten update då det varit tyst här ett tag och visa några klädes klipp jag gjort.

Det är ju full fart på livet med allt som hör till.
Oliver växer så det knakar och man hinner knappt med...Han vände sig från rygg till mage för första gången i dag och är så mycket mer med och ler och pratar, ett riktigt charmtroll
Alicia pott tränar på egen begäran (lite sent kan kanske tyckas)då vi inte pressat henne något.
Hon vägrade ju när vi började för ett bra tag sen då hon var så hård i magen så hon blödde
när hon försökte bajsa.Nu går det super bra.

Jag har oxå rensat ur min garderob vilket var väldigt länge sen jag gjorde...Jag är väldigt
rädd om mina saker  och samma med mina kläder så jag rensade bort saker som jag haft sen jag var
18 år gammal och som fortfarande är i nyskick som jag tänkte lägga på Tradera.
Jag hoppas på en liten slant så det sponsrar mina nya inköp:)
Jag har fyndat lite på Halens rea dom har  just nu, då jag inte har några sommarkläder
som passar min nuvarande kropps storlek.

Lite bilder :)



 Topp 49 kr
 Underklänning 89 kr
 Topp 99 kr
 Klänning/underklänning 139 kr
Capri jeans 199 kr

inte illa eller hur?!
Jag är super nöjd och allt passade perfekt.

Jag har varit och handlat vår skor på skopunkten billigt oxå
deras erbjudande ta 3 betala 2 är super bra:)
jag har fått kasta alla mina jympaskor jag haft eftersom där var hål i dom så jag hade bara mina 
fodrade stövlar kvar att gå i och det började bli lite varmt.
dessa skor blev det:) dom sista var gratis.




Ska sätta mig och göra ett konfirmations kort i veckan som är beställt så snart kommer pyssel:)

Kram på er i allt regnet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar