fredag 8 juni 2012

Fredag!

Ja fredag är här och det är lika skönt varje gång den kommer.
visst... jag går hemma men det känns ju så skönt när man får lite mys med mannen oxå.
Det blir ju nog en lugnt helg.
Jag har rensat ut en hel del från klädkammaren  som jag tänkte sätta ut på Tradera.
Ut med det gamla och in med det nya säger man ju och nu när nästan allt är för litet så 
passar jag på att rensa bort sånt som hängt länge även när jag kunde ha det.

Jag måste ju oxå få berätta att jag blev smått chockad i morse när jag vaknade
och oliver fortfarande ligger i sin egen säng .
Han åt sista gången i går vid halv elva och när jag och mannen vaknade vid halv sju 
så hade han fortfarande inte vaknat....Jag tror han kände på sig att mamma behövde sova hihi

Nä nu får det bli lite städning ...
sen blir det att hoppa lite hopprep, jag ska ta tag i träningen  nu.
jag har frusit mitt gymkort tills den  22 juni så det blir hopprep minst en gång per dag tills dess så man
 har kommit i gång lite tills dess.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar