söndag 3 juni 2012

Full vecka& Liseberg!

Hej alla finingar.

Full bullbak här i går....Fina Sonja har varit i Göteborg i helgen och då fick vi ta en liten fika.
Det blev pizzabullar och sallad till lunch när hon och kompisen Cecilia  kom.
Jag bakade en sats med pesto& Bacon och en sats med skinka&ost.
Dom är ju försvinnande goda så det gick åt en del. Jag kan säga att jag var fortfarande mätt när middagen skulle på bordet kl 17 :)
Jag och hjärtat Hant oxå mysa med lite film innan vi kastade oss i säng helt slut.

Idag har oxå varit en rolig dag då vi åkte till våra goda vänner Nisse & Catti som har köpt nytt hus, dom fick nycklarna i fredags och har börjat lite renovering .
Så vi tog en lite fika i deras nya hus för att titta och så fick Alicia träffa sin bästis Emilia lite:)
Sen Bar det av till Liseberg som vi har pratat med Alicia om sen början på veckan.
Hon tycker det är så roligt,Hon behöver inte åka så mycket karuseller utan är väldigt  nöjd med att titta på dom stora karusellerna och åka Gratis karusellen några gånger.
Jag tycker det är viktigt att uppfostra henne på ett sånt sätt så hon är tacksam för dom saker och upplevelser hon får.... Tycker det är hemskt att se vissa barn som får allt dom vill när dom vill och sen är otacksamma och odrägliga och bara vill ha mer.
Nä hon var duktig i dag vår lilla prinsessa:) Oliver sov genom nästan hela Lisebergsbesöket om man bortser från amningen vi tog precis när vi kom dit:).
Nä nu ytterligare Söndagsmys i ett varmt bad.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar