lördag 11 december 2010

Nu vill jag ha värme..



Hej på er!!!
Ja jag är riktigt trött på detta kalla väder vi har .
Jag har alltid sagt att jag är född i fel land...
skulle nog bott i Spanien eller något.
Jag känner att jag är tröttare och omotiverad under vintern,
så nu är jag trött på det och vill ha sommar.
Jag fick sommarsug häromdagen när jag pyssla så
det blev ännu ett teljuskort men ett somrigt sådant:)





Sommrigt Maja design papper
Dubbelsidigt
(ligger ett i mitt candy)
Fjärilen är från min MS Punch
Braden kommer från Rayhers.
Vet tyvärr inte var stämpeln kommer från .
Chalkat med colorbox chalk men har glömt vilken färg.
Tag: Stämpel från Tim Holtz.
Band från pema och
charmen vet jag inte .
Ja jag vet inte vem det är till än men dom är ju rätt
bra att ha i fall att man ska i väg i sista stund.
Detta var allt för i kväll ,
Tack för ni tittade in .
Kram


1 kommentar:

  1. Ååå så många fina teljuskort du har gjort.
    Tack för att du sa till om att jag hade glömt att lägga till mig i link listan.
    Kram
    Veronica

    SvaraRadera