tisdag 7 december 2010

Mitt första Teljuskort


Hej på er!!!
Hoppas att allt är bra med er så att ni inte stressar ihjäl er i julyran.
Jag har fullt upp hela dagarna för tillfället, tycker det är skönt att ha att göra
dessutom att få hela pysseldagar är ju riktig lyx när man har barn
så jag klagar absolut inte :)
Jag har börjat göra lite julklappar nu ,
alltid kul att ge bort något som kommer från hjärtat:)
Mitt första teljus kort är allså fött och jag blev riktigt nöjd.
Jag har kombinerat Maja design och Bo Bunny julpapper
som jag tyckte blev en förträfflig kombination
Distressade kanter med vintage photo
Sigillstämpeln är från Reprint och embossad i platin.
Jag har lagt ett lager med Glossy accent på dom stora blommorna.
Tagen:Distressade kanter och Magenta stämpel som
är embossade i platin



Tack för ni tittade in .
stor Kram till er i all julrusning

1 kommentar:

  1. Jättefint! Teljuskort är så roliga att göra och kul att ge bort
    kram

    SvaraRadera