fredag 10 december 2010

Andra teljuskortet.

Hej på er alla denna trevliga Fredag !
Jag har nästan precis tittat på idol finalen
Och kan glatt säga att jag tyckte rätt man vann:)
Jag har inte följt det och sett alla gånger men dom gångerna
jag sett så har Jay regerat på scenen stort varje gång.
En stjärna redan från audition.
Sen kan det ju diskuteras fram och tillbaka
om han skulle vara en bra förebild
och jag kan tycka såhär ...
Jag tycker inte det är ok att ta narkotika men kan samtidigt tycka
att han vet att han tabbade sig rejält och har börjat behandling
Så varför skulle han inte få en andra chans.
Situationen dom har funnits i en längre tid måste nog vara riktigt jobbig
och jag som fd rökare kan förstå att det är lätt att trilla dit i en stressad situation.
Han fans får kanske se att deras idol oxå har brister och han kan kanske visa
människor med samma beroende att våga ta steget att söka hjälp.
Min tanke iaf i vilket fall:)
men det är inte därför jag är här ;)
Jag ska visa mitt andra ljuskort som jag fick försöka vika
men lite andra saken än jag är van vis så jag blev
inte jättenöjd MEN jag älskar pappret..... jag gissa vilket
Maja design så klar, hennes papper är bara såååå fina .
Dubbelsidiga så dom matchade perfekt.
Stämpel och pin från inkido
Charmen vet jag inte :(
Är inköpt på min lokala pysselbutik
Mycards.se.
Lika så den vackra bruna spetsen
Pearls och rosor sen var det klart :)
Tack för ni tittade in i kväll
Kram



2 kommentarer:

  1. Superduper snyggt Linda!
    Helt underbara papper, jag håller med dig ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Såååå snyggt.... bland det snyggaste ljuskort jag sett...

    SvaraRadera