onsdag 16 juni 2010

Bröllops kort klara ...







Jag hade beställning på 3 stycken bröllopskort av kusin A.
Ett har jag haft klart ett bra tag
Det skulle se likadant ut som ett jag gjort innan men andra färger på band och brudparet. Sen dom andra 2 har jag suttit och funderat på länge nu.
Såg StampARTic hade en tävling nu med blommor utan motiv och ville vara med :)
Jag köpte en massa blommor och tänkte att jag skulle göra ett försök,
har inte jobbat speciellt med sådana blommor förr,
dom bygger ju en del på höjden om man säger så här blev dom.
Dom 2 översta har jag som bidrag till StampARTic(hoppas man får ha mer än ett)

5 kommentarer:

  1. Dom är jätte fina! Du är duktig syrran :)

    Puss

    SvaraRadera
  2. Så nydelige kort du har lagd!!

    ;0)Gry-Beate

    SvaraRadera
  3. Så mange nydelige kort!!
    Takk for at du deltar!
    klem,
    Jorunn

    SvaraRadera
  4. Så fina bröllopskort du gjort!!

    SvaraRadera
  5. Tack så jättemycket till alla, det värmer verkligen att höra :)

    SvaraRadera