lördag 9 januari 2010

Sista kortet på året.


Nu var det längesen jag blogga , men det har ju inte
varit något pyssel på ett bra tag.
Detta var sista kortet jag gjorde 2009.
helt inspirationslöst, tråkigt och enkelt.
Det fick bli en liten paus men kortmakeriet
när det ändå inte blev något bra.
Jul och nyårsstressen har lagt sig nu :)
Vi har rest en himla massa också i dagarna .
Vi åkte upp med sambons dotter(och vår egen dotter så klart) till hans släkt i värmland .
Vi fick en riktigt vit jul måste jag säga :)
Sen var det hem i några dagar för att sambon skulle jobba sen bar det av till mitt underbara skåneland :)
För vi skulle fira Nyår med min lillebror och hälsa på mitt gudbarn och bästa vänninan och lämna deras julklappar..
Nu är det åter tillvardagen och så får jag kolla lite bloggar mm och söka inspiration och hoppas på ett kort man kan vara nöjd med.
Har i dag gjort eget papper som jag hitta idé på pyssselskolan.blogspot.com
Det blev sååå snyggt ,så vi får se vad det blir för förstakort som viger in 2010. Jag får återkomma med det :)
Tack mina vänner för ni har stått ut och väntat på att jag skulle få tummarna loss och uppdatera. kram :)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar