måndag 11 januari 2010

Första kortet 2010
















Ja det har blivit en del kort i helgen närmare bestämt sju stycken:)
inspirationen har sprudlat och jag har gjort mest enkla kort.
Jag har annars en förmåga att inte kunna sluta när
dom är enkla för att jag tycker det ser för lite ut.
Det Svarta och gråa med silver peel offs i hörnen är det allra första för i år
Har använt mig av papper från DCDW Glitterstack.
Bandet färdigt med bling på har jag köpt på ÖoB, peel off hörnen är köpta i skåne på pema:).
Det blå kortet har jag faktisk bara använt big av blommor som kommer på a4 som jag fått i mitt creativ paket varje månad,lilla tagen med text har jag fått i ett paket jag ropa in på tradera men har sett att det har funnits på panduro hobby innan.
Det tredje kortet har jag bara använt mig av papper från creativ paket ,
Blomman och bandet med tagen på är från gekås ullared Hehe.
Jag handlar pyssel överallt det är billigt .
Fjärde kortet har jag det understa pappret från creativ paketet, dom andra två från DCWV glitterstack. 3d figurerna är köpta på ÖoB , Grattis banden är köpta på lagerhaus
Femte kortet är bara papper och tags från mitt creativpaket.
Nu har jag skrivt om vad jag har på korten för er som undrar.
dom två andra korten som jag gjorde efter en tutorial på pyssel skolan kommer inom kort.

1 kommentar: