söndag 11 november 2012

Nu är jag i gång igen!

Hej hej!
Ja pyssel sinnet har verkligen kommit till liv här igen :)
Jag Handlade lite Maja design julpapper för 
ett tag sen och gjorde ett julkort och fick då en beställning av min 
väninna Lotta på 2 julkort som skulle skickas till Usa.
Jag trodde jag skulle få problem att skapa men det är ju bara så 
underbart roligt och lätt att skapa med Majas vackra papper så det gick rätt fort.
Jag la då ut en bild på FB till Lotta och kolla om hon tyckte dom var ok,Det var dom:)
Fick då en beställning av fina Sofie på  5 julkort till som jag nyss blivit klar med  och jag är nöjd.
Så nu är det roligt att skapa igen.
Här kommer ett enkelt julkort jag gjorde i går 


Stämpelmotivet är färglagt med tombows pennor.

kram på er !

2 kommentarer:

  1. Så fint! Har äntligen kommit igång med mina också :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du e så duktig. Riktigt fint :-)

    kram

    SvaraRadera