tisdag 13 november 2012

Jul planering!!


Hej alla vänner!!
Vi har fortfarande sjukstuga här hemma 
Sitter just nu och njuter lite av att planerar lite med julmaten inför julafton.
Vi ska ju för första gången fira julafton hemma och slippa köra halva Sverige runt och stressa för att
fira och träffa så mycket folk som möjligt på några dagar,dessutom så kostar det en del att ligga och köra
 så många mil också, så vi gjorde valet att vara hemma i år.
Ingen kommer till oss så det är "bara" familjen som ska fira julafton här.
Jag ser verkligen fram emot jul mys och julbak men min älskade familj.
Vi ska också för första gången ha gran här hemma,
vilket inte varit lönt innan då vi inte varit hemma vid jul och nyår.
Jag längtar faktiskt till julen i år:)
Ska bli mysigt att fira familjejul och bara mysa!!


Jag vad ska man då ha på julbordet?
jag är ju egentligen inte så mycket för jul bord ,men vissa saker 
måste ju finnas såsom prinskorv,köttbullar,julskinka och janssons frestelse.
Jag och hjärtat har pratat ihop oss lite vad vi tycker ska vara med.
Han gillar sill vilket jag INTE gör så då behöver man inte fixa så mycket av det.
Vad måste absolut finnas på ert julbord???

Nu ska jag fortsätta planera .

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Jansson, korv och köttbullar är det absolut viktigaste. Förutom familjen, stämningen och ljusen. =)
    Kram

    SvaraRadera