fredag 19 oktober 2012

Update och värme!

Hej på er!
En liten uppdatering av vecka  som gått.
Veckan har varit rätt lugn, jag han fått städat medan Alicia var
på förskolan.
Gick lite lättare än vanligt eftersom Mathias varit hemma 
2 dagar nu för sin skuldra och hade möjlighet att ta Oliver så jag fick städat klart..
Har tvättat i dag oxå ,blev ju "bara" 8 maskiner i dag!
Jag vill  en större lägenhet med tvättmaskin och diskmasin.
Göra vardagen lite smidigare:)
Har fått lite tid att pyssla i dag men har inte hunnit "fotta" det än.

Bjuder oxå på en bild på Min Lilla prinsessa,



Bilden är egentligen inte bra på något vis enligt mig men
jag visar den ändå för jag tog den i morse
 när Alicia åt frukost.
Jag satt och pratade med henne under frukosten och stannar upp
 och bara tittade på henne, då kom en sån varm känsla i kroppen och
Jag kände att jag nästan skulle gråta.
Jag är verkligen så glad för mina barn och tycker dom är helt underbara.
Mina barn och min familj är mitt allt! 

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar