måndag 29 oktober 2012

Regn regn regn......

God morgon på er!

Då sitter jag här hemma och förkylningen som jag anat av några dagar börjar krypa på mer och mer,
Alicia har oxå blivit förkyld.
Hjärtat tog bilen i dag så det blir att hålla sig inne då det verkligen öser ner och har gjort hela morgonen.
I dag är en så dag när jag har lite hemlängtan och saknar min bästa vän.
Hon är en sån vän som som alltid finns där ,dag eller natt.... alltid.
Jag vet att hon säger vad hon tycker och inte det hon tror jag vill höra .
Jag vet att hon kan tycka jag är totalt dum i huvudet i bland men hon älskar mig precis lika mycket för det.
Hon älskar mig trotts alla mina fel och brister och accepterar mig som människa och jag henne.
Jag är så oerhört tacksam för att jag har fått haft henne i mitt liv i över 15 år och hoppa på många fler:)


Annica tack för att du finns i mitt liv,
Jag älskar dig av hela mitt hjärta.

Har du någon sån vän???

Kram på denna regniga måndag!


1 kommentar: