lördag 21 april 2012

Hemma!

Hej alla vänner!!

I dag är det lördag och Jag och Oliver har varit hemma sen 
måndags eftermiddag:)
Det känns underbart att få vara med hela min familj igen och inte sitta på sjukhuset och oroa sig.....
Alicia börjar sova lite bättre och hjälper till lite med oliver och börjar 
tycka det är ok med en lillebror.
Vi har  haft fullspäckad vecka,
man måste ju fixa en del med försäkringskassan när man får ett sjukt barn
och dom är ju inte precis kända för att vara lätta att ha och göra med ,
och så klart inte i vårt fall heller..
Men nu är det gjort och vi kan njuta av att vara familj igen

En bild från några dagar innan förlossning
  Man var ju inte en lättviktare här precis.
slutvikten stannade på 74,5 kg
och jag har fortfarande massa kg att gå ner:(
Jag har gått ner 7 kg men jag har ju inte precis rört på 
mig dom senaste 2 veckorna, 
så snart blir det vårpromenader så man kan komma i sina 
gamla kläder igen,
vill bli av med så många som möjligt av dom återstående 13,5 kg
tills det blir Dop/namnfest för prinsen:)

Pyssel står snart för dörren då jag är riktigt pysselsugen och orken 
börjar komma tillbax så smått:)

Sist men inte mins en liten bild på prinsen
efter första natten hemma .
Måste bara säga att jag har en blivande make som är
väldigt bra på att ta foto.

Massa kranar till er och hoppas ni får en trevlig helg.

3 kommentarer:

  1. Blivande make!! Va kul :) Njut av din lilla familj vännen...ser fram emot att träffa er alla igen. Kram från Tant Tina

    SvaraRadera
  2. Åh, vad skönt Linda! Jag har varit så orolig!
    Hoppas verkligen att allt ordnar upp sig nu, och du - jämfört med mig är du en lättviktare ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Så söt han är!
    Kram Lollo

    SvaraRadera