fredag 16 mars 2012

Hej på er!!
Det har varit lite glest med inlägg här men jag lever fortfarande
och är fortfarande tjock;)
Jag har inte  haft orken att pyssla så mycket eftersom det varit så mycket annat runtom graviditeten som 
varit viktigt att fixa , men nu ska det mesta vara klart så vill bebisen komma så är det lugnt:)
Jag håller på att förbereda ett projekt så jag funderat på länge....
Jag och Mathias har länge letat efter en tavla att ha över soffan i "stora rummet" men inte hittat någon som vi båda tyckt passa, så därför har jag nu tagit saken i egna händer och fixat canvas och lite andra roliga saker att använda så jag ska göra en egen tavla, vilket blir en utmaning då jag aldrig gjort så stor tavla som 50x100 förut som denna ska vara.... förhoppningen är att få pysselorken tillbaka snart, för pysselsugen är jag .

Jag ska visa ett av dom få kort jag skapat  på senare tid .
Fina Johanna på jobbet beställde detta kortet till sin systerdotter 
som fyllde 1 år i Februari och så här blev kortet


Hoppas ni får en bra dag.
Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar