måndag 20 februari 2012

Tankar...

Ja jag sitter här med min lilla pärla som  blir 3 år i Augusti,
var har tiden tagit vägen??
Jag har så mycket tankar som snurrar i huvudet och jag
vet i bland inte hur man ska ta tolka och ta vissa 
saker som kommer i ens väg.
Jag  har kollat så mycket 
olika trådar och forum för 
lite svar men där tycks det tyvärr mest vara pajkastning på varandra.
Jag vill kunna glädjas och känna stolthet och nämna mina och sambons 2
mirakel utan att jag ska behöva känna skuld för vissa andra
Jag har lärt mig nu vem jag kan lita på och vem jag inte ska anförtro mig till 
och vem som jag inte träffar mer än nödvändigt....
Jag och min sambo är oerhört lyckliga och glada över vår älskade dotter
och bebisen i magen och jag tycker det är trist att människor
ska vara så trångsynta och egoistiska att dom inte kan glädjas för andra.
Ja jag skulle kunna skriva hur mycket som helst till men detta är en öppen blogg.
och jag vet att det finns människor
som kommer in hit endast för att "snoka".
Kram 

1 kommentar:

  1. Hej.

    Tänkte bara lämna ett litet avtryck när jag är här och "snokar" =). Hoppas att allt går bra med magen och att den stora blir stolt över sitt lillasyskon. Det är så underbart att se hur stolta och glada de stora blir när det kommer en liten till. Lycka till med allt och jag kommer förbi igen.

    SvaraRadera