onsdag 29 februari 2012

Kort till en god vän med humor!

Hej på er!

För ett tag sen så var vi bjuda på födelsedagsfika
 hos en god vän som fyllde år.
Man kommer ju inte tomhänt så det blev en bukett blommor och 
några trisslotter... men jag ville ha ett kort i samma färger som buketten 
så sagt och gjort fick jag slänga ihop ett kort samma dag 
vi skulle dit.
Jag ville använda mig av en text stämpel som jag bara älskar
men inte riktigt haft rätt tillfälle.
NU kom det.....
det var ju till Nisse som är norrlänning och har lite humor så
jag tog chansen:)
Man vill ju inte gärna såra någon , men han tog det på precis det sättet jag 
hoppades att han skulle.
Så här blev iaf kortet

Det var vad jag hade att visa i dag :)
Text stämpeln hittar du HÄR
Kram på er.

2 kommentarer:

  1. Jättehärligt kort. :)
    Jag hoppas mottagaren blir glad samt att det är en fin vinst på lotten. :)

    Kram
    Ciza

    SvaraRadera
  2. modernt grattis ;)
    Lotta

    SvaraRadera