fredag 27 januari 2012

Förlovningskort

 Hej hej!
Sitter här på kvällskvisten och är sååå sugen på att pyssla
men jag orkar bara inte.
Livet känns som det går i 190 just nu.
jag är ju i vecka 31 nu och magen börjar tynga en del och allt 
fysiskt känns bara jobbigt.
Har sovit lite dåligt några nätter nu så jag tror jag behöver ta igen lite sömn.
Jobbat i dag med fina Johanna som 
gjorde en beställning på detta förlovningskort.
Hon älskar rosa så det var ett av 
kraven och sen skulle parets namn stå med sen fick jag fria händer.
Detta är resultatet och Johanna var mycket nöjd och så oxå 
paret som det skulle till.


Nu ska denna trötta tjockis hoppa i säng
så jag orkar jobba i morgon eftermiddag/kväll.
Kram till er och en trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Underbart kort!
    Du har något litet att hämta på min blogg :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera