torsdag 19 januari 2012

Dopkort

Hej mina vänner!!
Väldigt dåligt uppdaterat  här inne , jag vet
och jag är ledsen för det men nu börjar jag bli 
lite på "hugget" igen med det mesta;)
Det är ju oftast massa inför ju + att jag tappade skaparglädjen 
ett tag och då låg allt pyssel nere ett tag .
Detta kort jag ska visa nu är ett "gammalt" kort som jag har glömt att blogga.
Våra vänner Nisse & Catti höll dop för sin lilla goding Olivia och 
jag fick äran att göra ett kort till henne från hennes moster Lotta.
Jag har sett många varianter på detta kortet och så här blev mitt "klänningskort"



Jag har använt mig av vanligt vitt cardstock.
Mönsterpapperna kommer från maja design.
Rosorna på framsidan är  wild orched craft
blommor inuti  är från Ek success stans
bling från Kaiser craft
Sidenband från pema
spetsen från vår lokala syaffären.
Det var ett av korten som 
jag har liggandes på lager.
Tack till alla er goa läsare som har haft ork att
fortsätta komma in till mig  trots 
den dåliga uppdateringen .
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar