söndag 11 september 2011

Update efter pysselhelg!!

Hej på er!!

Nu är det söndags kväll och jag är så trött i kropp & knopp:)
Denna helgen har försvunnit så fort men gud så roligt jag har haft.
I lördags var det dax att ta sig till Nol utanför götteborg för att umgås och pyssla med ett fantastiskt gäng människor.
Jag hamnade vid ett bord med tre supertrevliga tjejer som jag har pysslat och
fått inspiration av,
skrattat med och pratat med:)
vi har haft lite skiss utmaningar mm under helgen men jag har inte hunnit fotografera dom än
så det kommer snart här.

Sen blev jag bara sååå himla glad för jag fick 3 olika priser.
Jag kom på delad förstaplats med ett kort,sen en andra plats med ett kort
och blev lottad till ett pris:D
Jag som forfarande ser mig som nybörjare och anser att dom flesta på träffen
var/är så mycket duktigare än mig är så otroligt rörd att någon annan än jag själv tycker att det jag gör är bra och fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar