tisdag 6 september 2011

Ja,jag lever ännu;)

Hej på er!!

Det har varit rätt dött här inne en tid nu,
Jag har ju haft en del att stå i.
Alicia är på dagis från mån-fred 9-14 nu.
Sen är det fullt upp med att söka jobb.
Jag har varit på 2 anställningsintervjuer
och fått svar på ett av dom :(
Tyvärr inget positivt men jag fortsätter köra på
för jag måste ha ett jobb nu, é så trött på att drälla hemma bara.

Springer till tandläkare typ en gång i veckan nu för att fixa mina tänder,
men fy fan vad det kostar,jag kommer antagligen få max rabatt from
nästa gång alltså
då har jag kommit upp i en kostnad på 15 000 kr och kommer därför få
85% rabatt på mina resterande besök...
Tänk vad mycket roligare jag hade kunnat ha för dom pengarna
men men jag får en sjukdomsfri mun med hela,fina tänder:)

Jag har inte riktigt haft orken att pyssla med allt annat runt om
kring men i går gjorde jag 2 st dopkorts prover till
hemsidan. så dom kommer att finnas till försäljning när sidan öppnar.

Nä nu ska jag försöka få i mig lite lunch
vilket får bli lättyoughurt med sugrör
eftersom att min högersida fortfarande är bedövad efter
tandläkarbesöket 10,30 i dag

Tack för ni tittade in i dag .
Kram




2 kommentarer:

  1. Jag gillar att du får hela fina tänder!!!
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Ibland har man helt enkelt fullt upp med livet! :)

    Härligt med en frisk mun! :)

    Lycka till med jobbsökandet! (Sitter i samma situation...)

    SvaraRadera