söndag 27 februari 2011

Hurra!


Hej alla glada!!!
Ja det var dax för en uppdatering
Det har varit glest med skapandet denna veckan
eftersom jag har saknat inspiration
men jag har ändå lyckats knåpa ihop några kort och
ett te ljuskort som jag kommer visa vi ett annat tillfälle.
Nu tänkte jag visa ett av korten som jag gjort med hjälp av en skiss
från sketchy colors förra utmaning, även om jag inte var med i utmaningen.
Lite lättare att gå efter skiss när inspirationen tryter tycker jag.
Motiver kommer från min favorit Kenny K och heter
Troublemaker.
Hon är färglagd med Tombows pennor
och jag har för första gången använt min
cuttlebug för att få ramen runt henne
som kommer från Nellie Snellen.
Får inhandla lite mer till den för det var roligt att stansa ut;)

Det var allt för i dag .
Hoppas att ni får en fortsatt trevlig söndag och tack för
att du tittade in till mig .
Kram

1 kommentar: