söndag 20 februari 2011

Ett tag sen...


Hej på er!!!
Ja det var ju ett tag sen jag visade er något här inne,
Jag har inte riktigt haft pysselsug ....
eller jo jag har pysselsug men jag har helt enkelt
inte haft ork till det.Min kropp har varit slut...
när klockan varit 21,00 så har jag känt att jag bara velat sova istället.
Vi bråkar med kommunen och lokala politiker om
barnomsorgsplats till vår dotter
vi har stått i kö i över ett halvår nu men inte fått någon dagisplats
och enligt svensk lag så ska man bara behöva
vänta max 4 månader sen ska man bli erbjuden en
likvärdig plats men inte ens det har vi fått:(
Hela situationen känns helt hopplös och all ens energi
går till det och att underhålla en fartfylld 1½ liten tjej här hemma om dagarna .
Har vi tur så får vi plats innan sommaren.
Jag har iallafall ett kort som jag gjorde för ett tag sen som jag
inte har visat innan,ännu ett hjärtekort
nu när det precis varit alla hjärtans dag:)

Jag måste också få berätta att jag har blivit med"groda"
och för er som inte vet vad en "groda" är så får jag berätta att det är en
liten stansmaskin som heter Cuttlebug.
Tack för att ni tittade in i dag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar