onsdag 17 november 2010

Bloggcandy!!!



Hej på er!!
Nu tycker jag att det är dax att ha ett litet candy.
Jag har haft bloggen i lite över ett år,
så det får bli lite försent firande,
fast det gör ju inget för vem gillar inte candy:)



Pappernas baksida


Vill du vara med i dragningen
och ha chans att vinna så vill jag att du ska göra följade:
1.Bli en följare i min blogg.
2.Låna bilden på candyt och lägg den i din blogg och länka till mig
3.Registrera dig i in linkz längst ner på sidan.
Alla 3 punkter behöver du göra för att vara med i dragningen.


Candy innehåll:
5 dubbelsidiga Maja design sommarpapper
1 paket clearstamps från Hero arts
10 st mellanstora rosor i creamvit/rosa
10 st minirosor i vit
2 st dekorations fjärilar
1 st paket halvpärlor i vit
1 meter spets
1 st burk med micropärlor i rosa
Hoppas att det smakar:)
Lycka till.
Candyt slutar 15 dec kl 23,59



25 kommentarer:

  1. vet ju inte hur man gör när man lägger till bilderna :(

    SvaraRadera
  2. Nu har jag lagt bloggcandybilden i min sidebar. Med ett enkelt klick på bilden hamnar man hos dig :-) Jag har blivit följare och lagt in min länk i linkyn.
    Tack för chans att vinna trevlig candy! :-)

    SvaraRadera
  3. Nu har jag följt punkt ett, två och tre. Tack för vinstchansen!

    SvaraRadera
  4. Vilken fin candy!
    Jag har länkat i min sidebar och blivit följare så nu hoppas jag på tur.
    Kram Lousan

    SvaraRadera
  5. Härlig candy...Tack för vinstchansen!

    SvaraRadera
  6. Har följt dina anvisningar. Fin candy. Jag har lagt din candy i min sidebar.

    SvaraRadera
  7. Nu har jag följt instruktionerna :)
    Länken finns i sidebaren.

    Mvh, Carita

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna vara med på din bloggcandy!

    http://zirosscrap.blogg.se/

    SvaraRadera
  9. Nu har jag blivit en följare genom Facebook, men av någon anledning så syns jag inte i rutan här till höger. Men om du loggar in på applikationen på Facebook så borde jag synas där...
    Har skrivit om dig i min blogg och lagt in länken också.:)
    Nu håller jag tummarna!

    SvaraRadera
  10. Även jag har gjort alla punkter nu..
    Nu är det bara att hoppas på turen =)

    SvaraRadera
  11. Nu har jag länkat i min sidebar samt blivit följare :) Håller tummarna nu :)
    Och Grattis till ett år! :)

    SvaraRadera
  12. Jag vill också vara med och tävla om det härliga paketet =)

    SvaraRadera
  13. Härligt candy ;) Nu har jag fixat alls som ska fixas ^^ Kika gärna på min blogg ^^

    Kraam!

    SvaraRadera
  14. Åh vad mycket fint du lottar ut! Länken hittar du i min sidebar och följare är jag ;) Ska bli kul att se vad du kommer göra för alster :D

    /Lisa

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Jag vill gärna vara med och ha chansen till att vinna denna fina utlottning.
    Jessie

    SvaraRadera
  16. Klart att jag vill vara med att få chansen att vinna det fina sakerna!

    SvaraRadera
  17. Jag tar chansen att vinna din candy, jag har länkat via min sidebar.

    SvaraRadera
  18. Vilken fin candy!! Självklart vill jag vara med!!

    SvaraRadera
  19. Jättefin candy som jag självklart vill ta chansen att vinna. Nu är jag följare av din fina blogg och har skrivit in mej på Linky med vet inte om det funkade, kanske har gjort nåt fel?

    SvaraRadera
  20. Har länkat: http://ninnisscraping.blogspot.com/2010/12/mer-bloggcandy.html

    SvaraRadera
  21. jag måste säga Grattis!
    Blev en följare till din blogg, en länk finns i min sidebar.
    God Jul
    Veronica

    SvaraRadera
  22. Hej
    Vill gärna vara med, hat lagt mig som följare och länkat på min sida.
    / ELIN

    SvaraRadera
  23. Hej!
    Har nu länkat i min sidebar och blivit följare!
    Tack för rolig utlottning!
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera
  24. Wow här vill ha en chans att vinna denna underbara candy!
    Jag tar gärna chansen och har lagt upp bild och länkat på min sidebaren, lagt mig som följare

    Kram ANneli

    SvaraRadera