torsdag 7 oktober 2010

Vänskap!

hej på er!
ja i kväll tänkte jag visa ett kort som jag har gjort
till någon som står mig otroligt nära:)
Min allra bästa vän Annica.
Vi har känt varanda i 10 år och vår vänskap har blivit starkare för varje år.
Jag är så otroligt stolt och glad att få ha en vän som henne.
Hon har funnits där för mig när jag varit nere och stöttat 100% även om hon kanske
inte alltid har haft samma åsikt som jag :)
Hon vet(hoppas jag iaf;) att jag finns där för henne när hon behöver det.
så här blev kortet.


syns lite dåligt men kortet är
sprejat med sheer shimmer(typ som Glimmermist)
har inte dekorerat inne i kortet utan där står ett personligt meddelande.
Annica tyckte om kortet iaf .
Till Annica när du läser inlägget:
Tack för att du finns i mitt liv trotts dom 30 milen i mellan.
Jag trodde aldrig att jag skulle hitta en vän som dig .
Älskar dig .
Till er andra läsare så tackar jag för att ni tog
er tid att komma in till mig och titta
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar