fredag 15 oktober 2010

Jul med basic Grey

Hej på er!
det är fredag och barnen har lagt sig jag sitter här och
tänker på att det snart är jul.
shit vad tiden går fort,vår älskade dotter är snart 15 månader
och springer om kring här hemma så man knappt kan fatta att det
var inte så längesen hon låg i min famn för första gången:)
Jag bara älskar henne ,hon kan kommer ingående i ett rum så lyser hennes ansikte så säger hon "haaj" och bara ler , man smälter:)
Detta blir hennes andra jul& och jag saknar fortfarande julkänslan:(
För min dotters skull hoppas jag att den kommer.
Jag har iaf fall gjort ett easelkort med basic Grey papper
som jag tycker är sååå fina,inte dom typiska jul papperna
men ändå helt underbara
Här är resultatet.





Jag har fastnat i turkos träsket hihi,
men känner att det gör inget.
Turkos är en vacker färg.
Tack för ni tagit er tid denna helg att
titta in till mig .
Kram

1 kommentar:

  1. Hej Linda :)
    Jag håller med dig, det här är verkligen vackert. Gör inget att du fastnat i turkosträsket, jag kan hoppa i med dig ;)
    Kram!

    SvaraRadera