fredag 11 maj 2012

Fredag!

Godmorgon!

Ett litet inlägg så här på förmiddagen:)
mitt kort jag visade härom dagen ska nog komma fram till mottagaren i dag,
känns alltid roligt att kunna överaska någon i bland.
Sitter själv och väntar spänt på paket, jag tror aldrig man kan bli för stor för att sitta och längta efter paket och något man verkligen vill ha:)
känns som vi har lite uppförsbacke i livet just nu så då  längtar man ännu mer efter något roligt.

Lilla prinsen har fått en riktig förkylning nu strax efter vi kom hem så han knappt kan andas, tycker så synd om honom.... precis som han inte redan har fått utstå mycket sin första månad i livet:(
Både jag och Mathias och Alicia är oxå förkylda så hela familjen mår skit, så det kommer bli en lugn helg hemma.
Ska göra ett fortsatt försök på tavlan jag påbörjat i helgen oxå så håll ut så kommer snart mer pyssel.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar