fredag 25 november 2011

Hej på er!!
Ja det har blivit dåligt uppdaterat här inne ett tag men
livet går verkligen i 190 nu så den lilla tiden jag sitter är jag med familjen.
Jag har ju fått ett jobb nu så jag försöker ta alla tider jag bara kan och vad min kropp orkar:)
Min kropp är väldigt trött nu när jag är gravid känner jag.
Sen har jag ju öppnat upp min hemsida som jag har filat på ett bra tag .
Jag har fått 2 beställningar och det får man ta när lilla skruttan har kommit i sängen.
Jag ska visa en cool tag som jag har gjort med Kenny K stämpel på.



gå gärna in på min hemsida och titta:)
jag har en del bröllopskort av enklare modell eftersom jag ville öppna hemsidan,
Jag kommer att uppdatera med fler serier och kort med tiden, och det kommer också att
finnas lite tavlor av olika varianter.
Jag finns på Facebook oxå:)


Tack för du tittade in i dag .
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar