lördag 22 oktober 2011

Fjärilar




Hej på er!!!
Äntligen har jag fått fotograferat mina alster från
Nolträffen.
Detta kortet var det sista kortet jag gjorde precis innan jag
skulle packa ihop alla mina grejer.
Fjärils bakgrunden hade jag med mig färdig tillsamman med
färdiga färglagda motiv som jag tänkte använda.
Jag har använt distress ink "broken china"
till att färga in hela bakgrunden och till dom mindre fjärilarna.
till dom stora fjärilarna har jag använt mig av versa color "atlantic"
gul cardstock till kortbas och ett enkelt vitt band.
Silvriga peel off stickers som jag har använt mig av sen jag började scrappa:)


Tänkte bara nämna att nu ska jag snart öppna hemsidan,
tror inte att jag kommer längre förrän jag har öppnat den , för man skjuter på det när det är ont om tid mm .
Hoppas ni kommer inspireras:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar