torsdag 27 maj 2010

Glömde..

Ja det har varit lite lite på pysselfronten just nu... jag har saknat inspiration.
Jag fick beställning på födelsedags kort av grannen som skulle fira sin dotter sara som fyllde 18:) Kortet hade blivit jätteuppskattat av sara men så klart så hade jag så brådis när det skulle i väg så jag glömde fota det :(

Men sitter och kämpar med 3 bröllopskort nu som är beställda .
Får se om inspirationen kommer tillbax snart ....
Ja just det måste bara oxå säga att jag ska för första gången i mitt liv Bli firad på morsdag:)
jag är så stolt, har fått en sån underbar dotter med min underbara sambo

4 kommentarer:

  1. Hmmmm läste att du gör bröllopskort. Men vem beställer bara 3 kort? Hoppas du blir firad med frukost på söndag. Vilken glädje att vara mamma:-)Kram S

    SvaraRadera
  2. Ja det är inte bröllops inbjudningar utan bröllopskort till ett brudpar eller rättarsagt 3 brudpar. så då var det kanske mindre konstigt:)

    SvaraRadera
  3. Då blev det genast mindre konstigt :-).
    Trevlig helg.

    SvaraRadera
  4. Hej vad skoj att du tittade förbi, jag är bara en newbie i scrappingvärlden så jag har mycket att lära, men kul att du tyckte om mina alster. Dina är jättefina =)
    mvh
    Dorpan

    SvaraRadera