torsdag 5 november 2009

Födelsedag!!

Ja en liten uppdatering:)
Jag har haft födelsedag i dag och fått en massa pyssel i present av sambon :)
Jag har aldrig provat embossing förrut men hade för någon dag sedan köpt några olika pulver för att prova.
Fick en värmepistol , 5 olika stämpeldynor och hologram embossing pulver så nu ska här prövas:)
Jag skulle ha prövat i dag tänkte jag men jag fick överasknings besök av mina föräldrar från skåne tidigt i morse så vi har bara umgåts hela dagen så
dom fick träffa sitt barnbarn för första gången.
Alicia trivdes väldigt bra både hos mormor och morfar, så hon sov gott när dom körde hem.
Nu är det dax att hoppa i säng.
Blir kanske ett kort med embossing på i morgon här inne .
Natti Natti på er.

3 kommentarer:

  1. Men vilken rolig överraskning ! Jätteskoj.. jag är glad för din skull. dom blev väl alldeles betagna i lilla Sessan ? Kram från svärmor.

    SvaraRadera
  2. Verkar vara en fin sambo du har..som tänker till lite.. vad du blir glad av !!!

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar sambo som visste vad han skulle köpa...Tänk om alla varit sådana...Suck:-)

    SvaraRadera