onsdag 7 oktober 2009

Uppe tidigt.

Ja jag var först uppe i dag , Mathias började sent och Alicia låg gott kvar i mammas säng och sov när jag gick upp.Alicia har ju blivit tillräckligt stor för att börja gå på babysim, så första gången i dag skulle vi vara där klockan 9,30. men inget bad i dag .
Visst det är ju inte så sent tänker ni så varför gick jag då upp så tidigt ?
Jo för er som inte vet så tar det såååå mycket längre tid när man har barn ,hehe så man kan inte tänka sig .
Jag skulle göra mig i ordning sen väcka Alicia och byta blöja på henne och få på kläder sen var det amning så lagom till kl var 9,10 var vi klara för avfärd. först lite info och utprövning av dom sötaste små badbyxor man kan tänka sig sen var det 2 timmar till av dagen som var gångna. tyvärr inget pyssel under dagen , hinner jag nu innan Alicia vaknar för kvällsmat så tänkte jag se om jag kan börja på ett nytt kort. Det kommer en bild när nästa kort är skapat :)

1 kommentar:

  1. Men gud ! hur har jag kunnat missa det ? ja att ni skulle börja på babysim alltså..va kul ! har ju tänkt fråga om ni skulle gå på det, men glömt............! Har du nån bild på henne i badbrallorna som du kan lägga upp ? Kram från Helena /Farmor..

    SvaraRadera